אתר לולי סטור https://louli-store.co.il/ המופעל ע"י לולי אוןליין בע״מ ע"מ 517030540 המשמש אתר מכירות לרכישת מוצרים כמו תרמוסים אלקטרונים, שעונים וכל מוצר אחרמוצג באתר.
תנאי השימוש שלהלן מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אולם כל האמור בהםמתייחס באופן שווה לכל המגדרים, על כן במסמך זה ייעשה שימוש חלופי במונחים"אתה", "הלקוח" ו,המשתמש" – כולם מתייחסים לנמען תנאי השימוש לפי העניין.
תנאי שימוש שלהלן, יחד עם מדיניות הפרטיות של החברה, מסדירים את תנאי השימושבאתר ומהווים את המסגרת המשפטית המחייבת בינך לבין בית העסק. אנא קרא אותםבעיון. עצם שימושך באתר יהווה הסכמה מלאה ומודעת לתנאיו. אם אינך מסכים לתנאיהתקנון, הימנע מהשימוש באתר.
אקדמות מלין:
1. כותרות הסעיפים נועדו לנוחות בלבד ואינן משמשות כלי לפרשנות משפטית.
2. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות ולעדכן את תנאי השימוש בכלעת, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת.
3. המשתמש מסכים כי רישומי המחשב של החברה יהוו ראיה מספקת לאמיתותהפעולות שבוצעו באתר.
4. האתר מספק מידע ומבצע מכירה של מגוון מוצרים, לרבות שעונים חכמים, תרמוסיםחכמים ומוצרים נוספים. כל מידע המוצג באתר נועד למטרות אינפורמטיביות בלבדואינו מהווה ייעוץ מקצועי מכל סוג. השימוש באתר ובתכניו ניתן במתכונת “כפישהוא” (AS IS), והוא מיועד לצרכים אישיים בלבד. חל איסור להשתמש בתכנים – במלואם או בחלקם – למטרות מסחריות, לרבות העתקה, עריכה, שינוי, שעתוק, הפצה או פרסום, אלא אם ניתנה לכך הסכמה מפורשת מראש ובכתב מטעםהחברה.
5. תנאי השימוש חלים על כל שימוש באתר ובשירותים הכלולים בו, בין אם הגישהנעשית באמצעות מחשב ובין אם באמצעות מכשיר תקשורת אחר כגון טלפון נייד אוטאבלט. עצם השימוש באתר מהווה את הסכמתך המלאה והמפורשת לתנאיהשימוש.
תנאי הרכישה וביצועה
6. תנאי סף:
7.1. האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעותהאינטרנט, כול עוד הלקוח עומד בתנאים שלהלן:
7.2. הלקוח הינו בן 18 ומעלה, ויש לו כשרות משפטית לבצע פעולות מחייבות כמורכישת מוצרים מהאינטרנט.
7.3. כאמור לעיל, הרכישה הינה לצרכים ולמטרה פרטית, ואינה מיועדת למסחור, וככל והלקוח יבחר לבצע הזמנה לצרכים סיטונאיים, האחריות הבלעדית הינהעליו.
7.4. הלקוח ו/או המשתמש בפועל של המוצר ישתמש בו בהתאם להוראות השימוששל היצרן המצורפים למוצרים.
7.5. בית העסק רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי, למנוע ממשתמשים גישה לביצוערכישות באתר, להגביל את היקף רכישותיהם או לבטל רכישות שכבר בוצעו, מכל סיבה שהיא. הדבר עשוי להתרחש, בין היתר, אם המשתמש פועל בניגודלתנאי השימוש או מנסה לפגוע בניהולו התקין של האתר. מובהר כי החברהאינה מחויבת למסור למשתמש הסבר או נימוק כלשהו ביחס להחלטתה.
7.6. במקרה שבו בוטלה רכישה על ידי בית העסק בהתאם לאמור לעיל, יבצע ביתהעסק החזר כספי מלא בסכום ששולם בפועל על ידי המשתמש. ההחזר יתבצעבאמצעות זיכוי באותו אמצעי תשלום שבו השתמש המשתמש לצורך ביצועהעסקה, וזאת בתוך 10 ימים ממועד הביטול.
7. ביצוע הרכישה
8.1. ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי, וזאת בכפוף לעמידהבתנאי הסף שלעיל.
8.2. לצורך ביצוע הרכישה, על המשתמש לבחור את המוצר, את סוגו ואת הכמות, ולאחר מכן להשלים טופס הזמנה הכולל את פרטיו האישיים, פרטי התקשרות, כתובת למשלוח ופרטי תשלום. אי מסירת המידע הנדרש בשדות החובה תמנעאת השלמת הרכישה.
8.3. בית העסק רשאי להגביל את כמות המוצרים, בין אם ביחס למוצר מסוים וביןאם ביחד לכלל המוצרים, לתקופה מסוימת או דרך קבע, והכל לפי שיקול דעתוהבלעדי.
8.4. בית העסק רשאי לשנות, בכל עת, את מגוון המוצרים, את מחירם, את דמיהמשלוח, תנאי המכירה ותנאים אחרים.
8.5. המחיר התקף ביחס להזמנה הוא המחיר כפי שהיה במועד ביצועה בפועל; במידה שהמחירים עודכנו בטרם הושלם ההליך, תחויב ההזמנה לפי המחירהמעודכן.
8.6. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחראישורה ע”י
חברת האשראי.
8.7. מחיר המוצר באתר כולל המע”מ, אלא אם צוין אחרת
8.8. ,בית העסק רשאי להציע מבצעים, הנחות והטבות שונות, ואף לשנותם אולהפסיקם בכל עת ללא הודעה מוקדמת, במכירות מיוחדות (1+1, מבצע כמותיוכיו”ב): החזרת פריט/ים תיעשה בהתאם לכללי המבצע; החזר כספי/זיכוייחושב לפי המחיר ששולם בפועל ובהתאם לשיעור ההנחה היחסי; בסטים/ערכות – ההחזרה תיעשה לכל הסט/הערכה.
8.9. השלמת הזמנה מותנית בבחירת אמצעי תשלום זמין באתר ואישור חברתהאשראי או יישום התשלומים (כגון Google Pay או אחרים). במקרה של סירובעל ידי גורם הסליקה, על המשתמש לבצע את ההזמנה מחדש, ומניין הימיםלצורך משלוח יחל רק ממועד אישור העסקה בפועל. רק לאחר קבלת אישורתשלום תקף תיחשב ההזמנה כמושלמת, ובית העסק ישלח ללקוח הודעתאישור בדואר אלקטרוני. בהיעדר אישור תשלום, רשאי בית העסק לראות אתהעסקה כמבוטלת, מבלי להתחייב לשמור את המוצר במלאי.
8.10. התחייבות בית העסק לספק את המוצרים כפופה לזמינותם במלאי. בית העסקיפעל לסמן מוצרים חסרים, אך גם אם לא סומנו כך, הוא אינו מחויב לספקםבמקרה שאזלו מהמלאי בפועל. במצב כזה, ההזמנה תבוטל, והלקוח יקבלהחזר מלא על הסכום ששילם באמצעות אותו אמצעי תשלום שבו ביצע אתההזמנה. מובהר כי ייתכנו פערים בין המוצרים, המחירים ותנאי המכירה באתרלבין אלו המוצעים על ידי בית העסק בערוצים אחרים; מי שמעוניין ברכישהשלא דרך האתר, מוזמן לפנות לשירות הלקוחות.
8.11. מלאי וזמינות
8.11.1. אספקת הזמנה מותנית בזמינות במועד אישור ההזמנה.
8.11.2. אם מוצר אזל – החברה רשאית לבטל הזמנה או להציע חלופה שוות-ערך. במקרה של ביטול, תשיב החברה את הכספים ששולמו/תבטלאת החיוב.
8.11.3. יתכנו הבדלים בין המוצרים המוצגים באתר לבין המוצרים בפועלתמונות ו/או סרטונים הם להמחשה בלבד.
8.11.4. על אף כל פרסום באתר, לרבות מקרים שבהם לא צוין כי מוצר מסויםחסר במלאי או שלא הוסר מן האתר עד למועד אישור ההזמנה, איןבכך כדי ליצור התחייבות של בית העסק לספק את המוצר ו/אולהשלים את ההזמנה. הלקוח לא יהיה זכאי להעלות כל טענה, דרישה או תביעה נגד בית העסק בשל האמור, מכל סוג ובכל עילה, לרבות בגין נזק ישיר, נזק עקיף, נזק תוצאתי ו/או אובדן רווח, שנגרמולו או לצד שלישי.
8.11.5. בכל מקרה, האמור אינו גורע מחובת בית העסק להשיב ללקוח כלסכום ששולם בפועל, או לבטל חיוב שבוצע, והכול באמצעות זיכוילאמצעי התשלום שבו נעשתה העסקה.
9. החזרות וביטולים - ראו את מדיניות הביטולים וההחזרים.
9.1. ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוניlouli.toys.store@gmail.com ולשירות הלקוחות של בית העסק, הכל כמפורטבמדיניות הביטולים והחזרים. 9.2. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרונימהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – ישלהשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנהעל הלקוח.
9.3. ביטול הזמנה ע״י בית העסק והשבת כספים; השעיית/הפסקת פעילותהאתר.
9.3.1. בית העסק רשאי, בכל עת ועל-פי שיקול דעתו הבלעדי, שלא לאשרהזמנה, לבטלה, לעכב את ביצועה או להתנות את המשך הטיפול בה, כולה או חלקה, מכל סיבה סבירה, לרבות ומבלי לגרוע: אזילת מלאי, טעות סופר/מחיר/תיאור, תקלה מערכתית, חשש להטעיה או מרמה, שימוש שאינו בהתאם לתנאי השימוש, אי-מסירת פרטים מלאים אונכונים, אי-עמידה בתנאי תשלום, דרישה רגולטורית/ביטחונית אונסיבות כוח עליון. לבית העסק אין חובה לנמק את החלטתו בפניהלקוח.
9.3.2. בוטלה הזמנה על-ידי בית העסק, יושב ללקוח כל סכום ששולם בפועלבגינה, בזיכוי לאמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה, בתוך ___ ימיעסקים ממועד הביטול. בית העסק רשאי להציע מוצר חלופי אועסקה חלופית; מימושה ייעשה רק בהסכמת הלקוח ובכפוף לעדכוןהתמורה, ככל שנדרש.
9.3.3. מובהר כי אחריות בית העסק בקשר עם ביטול הזמנה ו/או אי-אספקהמכל סיבה תוגבל לכל היותר להשבת הסכומים ששולמו בפועל על-ידי הלקוח; בית העסק לא יישא בכל אחריות לנזקים עקיפים, תוצאתיים, אובדן רווח, אובדן שימוש או עוגמת נפש.
9.3.4. בית העסק רשאי להשעות, להגביל, לשנות או להפסיק את פעילותהאתר, כולה או חלקה (לרבות שירותים, תכנים וממשקים), באופןזמני או קבוע, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת. בכפוף לאמור בסעיף6.2.2 לעיל, לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או דרישה בקשר עם פעולהכאמור.
9.3.5. למען הסר ספק, הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ״א–1981, לרבותהתקנות שהותקנו מכוחו, ככל שהן חלות ומחייבות במועד ביצועההזמנה, יגברו על כל הוראה סותרת בתנאי השימוש או באתר.
10. אספקה, הובלה ומשלוח – ראו את מדיניות המשלוחים.
10.1. ההספקה תבוצע לכתובת בישראל שהוזנה בהזמנה, באמצעות חברת שילוחחיצונית, בכפוף לתנאיה, הכל כמפורט במדיניות המשלוחים.
10.2. האחריות המקסימלית של החברה בגין עיכוב/איחור באספקה – עד גובה דמיהמשלוח ששולמו.
10.3. מסירה תיעשה לאדם מעל גיל 18; כישלון מסירה עקב פרטים שגויים/אי זמינותהלקוח – יחויב בדמי ביטול/משלוח ויקבע מועד מסירה נוסף (לא יאוחר מ-7 ימיעסקים מהניסיון הקודם).
10.4. החברה/חברת השילוח רשאיות לסרב מסירה לאזורים מוגבלי גישה/חסרינגישות סבירה.
11. אחריות ושירות
11.1. אחריות בית העסק מוגבלת לכך שהמוצרים שסופקו ללקוח יהיו חדשים, תואמים להזמנה, באריזתם המקורית והשלמה, ובכמות ובמפרט כפי שהוצגובדף המוצר באתר. ככל שקיימת אחריות יצרן או יבואן—היא תינתן ותמומשבהתאם לתנאיהם ועל אחריותם הבלעדית. הבהרה למוצרים חכמים: נתוניסוללה/זמן עבודה בשעונים חכמים הינם משוערים ותלויים בדפוס שימוש, חיבורים וגרסת תוכנה; עמידות מים/אבק בשעון חכם כפופה לדירוג שצוין בדףהמוצר ואינה מבטיחה עמידות לכל תנאי שימוש; בתרמוסים חכמים, שמירתחום/קור תלויה בתנאים סביבתיים ובאופן השימוש, ושימוש בנוזלים מוגזים אוחומרים אסורים עלול לפגוע במוצר ואינו מכוסה באחריות.
11.2. בית העסק, נושאי משרה, עובדים, ספקים ומי מטעמו לא יישאו באחריות לכלנזק מכל סוג—ישיר, עקיף, תוצאתי, מיוחד או עונשי—לרבות אובדן הכנסה, רווח או שימוש ועוגמת נפש, הנובעים משימוש באתר, מהסתמכות על מידע בו, מהמוצרים או מביצוע הזמנה בו, תהא עילת התביעה אשר תהא. אין באמור כדילגרוע מזכויות צרכניות קוגנטיות לפי כל דין.
11.3. בית העסק פועל לוודא כי המידע באתר מדויק ומעודכן, אולם ייתכנו טעויותבתום לב, אי־דיוקים או השמטות. התכנים באתר ניתנים “כפי שהם” (AS IS). אם נפלה טעות מהותית בתיאור מוצר, במחיר, בתנאי התשלום או בתמונה, רשאי בית העסק לבטל את העסקה הספציפית ולזכות את הלקוח במלואהסכום ששילם בפועל.
11.4. תמונות, סרטונים והדמיות באתר מוצגים לצורכי המחשה בלבד. ייתכנו הבדליםבין המוצג לבין המוצר שסופק בפועל—בפרט בגוון, באריזה, במידות סופיות אובגרסה תוכניתית—והבדלים שאינם מהווים אי-התאמה מהותית לפי דין לאיזכו בטענה.
11.5. בכל מקרה, אחריות בית העסק—כספית או אחרת—לא תעלה על המחירששולם בפועל בעד המוצר נשוא הטענה, ולא תחול על נזקים שאינם ישירים ו/אועל נזקים תוצאתיים, בכפוף לכל דין שאינו מתיר הגבלה כאמור.
11.6. מבלי לגרוע ממדיניות הפרטיות, בית העסק לא יישא באחריות לנזק הנובעממסירת פרטים שגויים או חסרים על ידי הלקוח, או משימוש בלתי מורשהבפרטים אצל גורמי סליקה, שילוח או צדדים שלישיים שאינם בשליטתו הסבירהשל בית העסק.
11.7. כוח עליון ותקלות חיצוניות: אירועים שאינם בשליטת בית העסק—לרבותשביתה או השבתה, סגר או אירוע ביטחוני, מגפה, אסון טבע, מזג אוויר קיצון, מתקפת סייבר, תקלות חשמל/תקשורת/מחשוב/סליקה, שינויים רגולטוריים אומיסוי, או הפסקת שירותי צד שלישי—עלולים למנוע או לעכב אספקה או תפעולהאתר. בנסיבות אלו רשאי בית העסק לבטל הזמנות, כולן או חלקן, אולהשעות/להפסיק פעילות; הלקוח יהיה זכאי לכל היותר להשבת סכומיםששילם בפועל בגין הזמנה שבוטלה.
11.8. שימוש בלתי נאות: האחריות אינה חלה על שימוש בניגוד להוראות היצרן, דףהמוצר או המדריכים—לרבות פירוק/פתיחה בלתי מורשים, חשיפה לתנאיםסביבתיים בלתי מתאימים, התקנת קושחה/אפליקציות לא תואמות, שימושבטעינה או באביזרים שאינם מאושרים, או שימוש בתרמוסים לנוזלים אסורים אובלחצים/נפחים בלתי מתאימים.
11.9. התאמה, קישוריות או פעולה הדדית בין מוצרי בית העסק לבין מוצרים, אביזרים, מערכות הפעלה או אפליקציות של צדדים שלישיים אינן מובטחותותלויות בגרסאות, רישיונות ושינויים שאינם בשליטת בית העסק. בית העסקאינו מחויב לתמיכה טכנית או לאחריות ביחס לשילובים כאמור, ולא יישא בנזקעקב אי תאימות.
11.10. האתר עשוי לכלול קישורים לאתרים או לשירותים של צדדים שלישיים. התוכן, השירותים ומדיניות הפרטיות בהם הם באחריות המפעילים החיצוניים בלבד; בית העסק אינו אחראי להם, ומומלץ לעיין בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיותשלהם.
11.11. מדדים, התראות ונתוני כושר/שינה/דופק ונתוני בריאות בשעונים חכמיםמיועדים לרווחת המשתמש ואינם מהווים ייעוץ, אבחון, ניטור או טיפול רפואי. המוצרים אינם מכשור רפואי ואינם מיועדים לשימוש במצבי חירום. בכל שאלהרפואית יש לפנות לאיש מקצוע מוסמך.
11.12. לשם תפקוד תקין או שיפור אבטחה עשויה להידרש התקנה או עדכון שלתוכנה/קושחה/אפליקציה. אי ביצוע עדכונים עלול להגביל פונקציות. ביתהעסק ו/או היצרן רשאים לעדכן, לשנות או להפסיק תכונות או שירותיםמקוונים הנלווים למוצר, ללא התחייבות להמשך זמינותם, במידה המותרת עלפי דין.
11.13. חיי סוללה, שמירת חום/קור בבקבוקים חכמים ועמידות רכיבים נתונים לבלאיטבעי ולשונות שימושית/סביבתית; בלאי כזה אינו נחשב פגם.
11.14. יש לפעול לפי הוראות הבטיחות והאזהרות—לרבות שימוש בנוזליםחמים/קרים בתרמוסים, הימנעות ממגע ישיר עם משקאות בטמפרטורהקיצונית, והימנעות מטעינה בתנאים בלתי בטוחים. בית העסק לא יישאבאחריות לנזק שנגרם עקב אי נקיטת אמצעי זהירות סבירים.
11.15. הלקוח ישפה ויגן על בית העסק, עובדיו ונושאי המשרה מטעמו מפני כל טענה, דרישה או תביעה של צד שלישי הנובעת משימוש אסור, רשלני או בלתי תואםבמוצרים, מהפרת תנאי השימוש או מהפרת זכויות צד שלישי—ככל שהדברמותר לפי דין.
11.16. לעניין נזקים לוגיסטיים או חוסרים בעת מסירה, מומלץ לבדוק את המשלוחעם קבלתו ולהודיע לשירות הלקוחות על פגם, חוסר או שבר בהקדם האפשרי, ולכל המאוחר בתוך 48 שעות ממועד האספקה, כדי לאפשר טיפול מיטבי—מבלילגרוע מכל זכות קוגנטי, והכל בהתאם למפורט במדיניות הביטולים וההחזרים.
12. קניין רוחני
12.1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר ובתכנים המופיעים בו—לרבות זכויות יוצרים, פטנטים, מדגמים, סימני מסחר, סודות מסחריים, בסיסי נתונים, עיצוב הממשק, פריסת העמודים, טקסטים, תמונות, וידאו, קטעי קול, קוד מקור וקוד יעד, קבציעיצוב/סקריפטים (CSS/JS), שם המתחם (דומיין) וכל רכיב אחר—הן רכושוהבלעדי של בית העסק ו/או של מעניקי הרישיון מטעמו, והן מוגנות לפי דין.
12.2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם, לתרגם, לבצע יצירה נגזרת, למכור, לשווק, להשכיר, להעמיד לרשות הציבור, למסגר (framing/embedding) או לבצע הנדסהלאחור בתכני האתר—בשלמותם או בחלקם—ללא הרשאה מפורשת, מראשובכתב, מבית העסק; הכול בכפוף להיתרים שאינם ניתנים להתניה לפי כל דין.
12.3. שימוש מסחרי בתכני האתר ובנתונים המתפרסמים בו—ובכלל זה מסדי נתונים, רשימות מוצרים, תיאורים, מפרטים ומחירים—אסור ללא הסכמה מראש ובכתבמבית העסק. מובהר כי כרייה/איסוף נתונים אוטומטי (כולל web scraping, שימוש ברובוטים/ספיידרים, כריית מטא־נתונים או ממשקי API בלתי מורשים) אסורים.
12.4. שמות בית העסק, שמות המותגים, לוגואים, סמלילים וסימני המסחר—בין אםרשומים ובין אם לאו—הם בבעלות בית העסק ו/או בעלי הזכויות הרלוונטיים. אין בשימוש באתר כדי להקנות רישיון, היתר או זכות מכללא לעשות שימושבסימנים אלה ללא הסכמה מפורשת, מראש ובכתב.
12.5. אייקונים, גרפיקות, עיצובים, עריכות, קומפוזיציות, פריסות ותצוגות המופיעיםבאתר—לרבות אופן עריכתם והצגתם—הם בבעלות בלעדית של בית העסק ו/אומעניקי הרישיון מטעמו. כל שימוש בהם כפוף לתנאי השימוש בלבד, ואינו מותרללא הרשאה כאמור.
12.6. אין להשתמש בסימני מסחר, בעיצובי מוצרים או בתמונות המופיעים באתרשימוש המהווה הפרה של זכויות קניין רוחני לפי הדין החל בישראל ולפי אמנותבין־לאומיות החלות. חל איסור להסיר הודעות/סימוני זכויות יוצרים או הודעותבעלות מכל קובץ/תוכן שמקורו באתר.
12.7. סבור/ה כי פורסם באתר תוכן המפר זכות קניין רוחני שלך? ניתן לשלוח הודעהייעודית לבית העסק הכוללת: פרטי התקשרות מלאים, זיהוי היצירה המוגנת, קישור/מיקום מדויק באתר, תיאור ההפרה הנטענת והצהרה כי הפנייה נעשיתבתום לב וכי את/ה בעל/ת הזכות או מוסמך/ת לפעול בשמו. בית העסק יבחן אתהפנייה ויפעל לפי הדין, לרבות הסרה/חסימה לפי צורך.
12.8. אם האתר מאפשר פרסום חוות דעת/תמונות/תכנים על ידי משתמשים, מסירתהתוכן מהווה מתן רישיון בלתי בלעדי, עולמי, ללא תמלוגים וניתן להעברה לביתהעסק לעשות שימוש, שכפול, עריכה, תרגום, פרסום והעמדה לרשות הציבורשל התוכן לצורכי הפעלה, קידום ושירות, בכפוף למדיניות הפרטיות ולדין. המשתמש מצהיר כי בידיו כל הזכויות בתוכן וכי פרסומו אינו מפר זכויות צדשלישי.
12.9. אין בעצם הגישה לאתר או ברכישת מוצרים כדי להעניק רישיון כלשהו בתכניהאתר או בזכויות הקניין הרוחני של בית העסק, למעט כפי שהותר מפורשותבתנאי השימוש.
13. פטור מאחריות; ויתור
13.1. השירותים, התכנים והמוצרים הזמינים באתר מסופקים "כפי שהם" (AS IS) ו"כפי זמינותם", עם כל השגיאות והחוסרים, ובהתאם לדין הקוגנטי בלבד. ביתהעסק אינו מעניק כל אחריות—מפורשת או משתמעת לרבות אחריות, התאמהלמטרה מסוימת, התאמה אישית, אי־הפרה, דיוק, שלמות או עדכניות.
13.2. על אף שבית העסק פועל להשבחת הדיוק והעדכניות של המידע המוצג באתר, הוא אינו מתחייב כי המידע יהיה בכל עת מדויק, מלא, מעודכן או חףמהשמטות. בית העסק ומי מטעמו לא יישאו באחריות לנזק הנובע מאי דיוקים, השמטות, שינויי תוכן, חוסר יכולת לגשת לאתר או להשתמש בו, או מפגיעהשעלולה להיגרם למערכות המשתמש (לרבות בשל קוד זדוני, וירוסים, באגים, חדירות או תקלות תקשורת/מחשוב).
13.3. אין מצג כי האתר, התכנים, המוצרים או השירותים יפעלו ללא הפרעות אותקלות, כי ליקויים יתוקנו, או כי השרתים חפים מרכיבים מזיקים. השימושבאתר נעשה על אחריותו הבלעדית של המשתמש.
13.4. עד למידה המרבית המותרת לפי דין, בית העסק לא יהיה אחראי לכל אובדן אונזק מכל סוג, ישיר, עקיף, מיוחד, עונשי, תוצאתי או כלכלי, הקשור (במישרין אובעקיפין) לאתר, לתוכן, למוצרים או לשירותים, לחוסר יכולת להשתמש בהם, אולפגיעה בציוד/מכשירים/נתונים של המשתמש (לרבות בשל הפרת אבטחה, אובדן נתונים, מרמה, טעות, מחדל, הפרעה, עיכוב, כשל מערכתי או אי-דיוקתוצאות), בין אם ניתן היה לצפות את הנזק ובין אם לאו, ובין אם העילה היאחוזית, נזיקית (כולל רשלנות), אחריות מוחלטת או אחרת. מבלי לגרוע, ביתהעסק לא יישא באחריות לאובדן חיים או לפגיעה בגוף אלא במידה המותרתלפי דין.
13.5. בית העסק אינו אחראי לפעולות, לתכנים או למידע של צדדים שלישיים, והמשתמש משחרר את בית העסק מכל טענה או נזק, ידועים או לא ידועים, הנובעים מטענות כלפי גורמים אלה.
13.6. שימוש באתר ובהיצעים שבו כפוף לדין הישראלי. בית העסק אינו מצהיר עלהתאמת האתר/התכנים/המוצרים/השירותים לדרישות דין של תחומי שיפוטאחרים; באחריות המשתמש לוודא כי גישתו ושימושו באתר עומדים בדרישותהדין החל עליו במקום מושבו. שום דבר בנוסח זה אינו שולל או מגביל אחריותשאינה ניתנת להגבלה לפי כל דין.
14. שימושים אסורים
14.1. המשתמש אינו רשאי—ואינו רשאי להתיר לצד שלישי—לבצע כל אחת מןהפעולות שלהלן:
14.2. שימוש באתר ו/או בתוכן לכל מטרה בלתי-חוקית, בלתי-מוסרית, בלתי-מורשיתאו אסורה; שימוש מסחרי או שאינו פרטי ללא הרשאה מפורשת, מראש ובכתבמבית העסק.
14.3. הסרה, טשטוש או שינוי של הודעות וזיהויי זכויות קניין (כגון ©, ™, ®), אועקיפה/שיבוש של אמצעי ניהול זכויות דיגיטליות (DRM), אמצעי אבטחהובקרות גישה.
14.4. איסוף, שאיבה, כרייה או גרידת נתונים/תוכן/מידע אישי של משתמשים—ידניתאו אוטומטית—באמצעות רובוטים, “עכבישים”, “זחלנים”, בוטים, סקריפטים אוAPIs בלתי-מורשים, ובניגוד לדין או למדיניות הפרטיות.
14.5. פגיעה או שיבוש בפעולת האתר/השרתים/הרשתות, לרבות החדרת קוד זדוני, וירוסים, סוסים טרויאניים, או ביצוע/ניסיון לביצוע מתקפות (לרבותDoS/DDoS).
14.6. ביצוע פעולות היוצרות או העלולות ליצור עומס חריג על תשתיות האתר; סריקה, ניטור או בדיקות חדירה ללא הסכמה מפורשת מראש ובכתב מביתהעסק.
14.7. עקיפת אמצעי אבטחה, זיהוי, אימות או הגבלת גישה בהם משתמש בית העסק.
14.8. העתקה, תיקון, שינוי, התאמה, תרגום, הנגשה, פרסום, העמדה לרשות הציבור, הנדסה לאחור, דה-קומפילציה, פירוק, יצירת יצירות נגזרות, הפצה, מכירה, השכרה, העברה, רישיון-משנה או כל ניצול מסחרי של האתר/קודו/תכניו, או שלכל חומר הכפוף לזכויות קניין של בית העסק או נותני הרישיון מטעמו—ללאהרשאה מפורשת מראש ובכתב.
14.9. התחזות לאחר, הצגת מצגי-שווא, איסוף פרטים לצורכי הונאה/פישינג/הטרדה, או פגיעה בפרטיות ובזכויות משתמשים אחרים.
14.10. הפרת תנאי השימוש, מדיניות הפרטיות או הוראות כל דין בקשר לשימושבאתר ובשירותים.
14.11. הפרת הוראות סעיף זה עשויה להביא—לפי שיקול דעתו הבלעדי של ביתהעסק—לחסימת גישה, לביטול הזמנות, להסרת תכנים, לנקיטת צעדים טכנייםו/או משפטיים, ולהודעה לרשויות המוסמכות; וכל זאת מבלי לגרוע מכל סעד אוזכות העומדים לבית העסק לפי דין.
15. הפרת תנאי השימוש
אם לבית העסק קיים יסוד סביר להניח כי משתמש הפר תנאי מתנאי השימוש, רשאיבית העסק, לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת, לנקוט צעדים מיידיים—מבלי לגרוע מכל זכות או סעד העומדים לו לפי דין—ובכלל זה: לחסום או להגביל גישהלאתר (לרבות חסימת חשבון/מכשיר/כתובת IP), לבטל הזמנות תלויות או עתידיות, להסיר תכנים, להשעות או להפסיק שירותים, לדרוש ו/או לתבוע כל סעד, תרופה אופיצוי המגיעים לו כדין, ולשמור/לאסוף ראיות לצורך הליכים. אין ביישום צעדים כאמורכדי להטיל על בית העסק אחריות כלשהי כלפי המשתמש, והוא שומר על זכותו למצותאת הדין.
16. שיפוי
המשתמש מתחייב לשפות ולהגן על בית העסק, עובדיו, מנהליו, בעלי מניותיו, קבלניווספקיו מכל נזק, הפסד, הוצאה או חיוב (לרבות הוצאות משפט ושכר טרחת עו״ד סביר) שייגרמו עקב הפרת תנאי השימוש, שימוש שאינו מורשה באתר/בתכנים/במוצרים, הפרת זכויות צד שלישי, או הפרת הוראות כל דין—ככל שהדבר מותר לפי דין.
17. תנאים נוספים
17.1. תנאי שימוש אלה, יחד עם המסמכים המשולבים בהם מכוח הפניה (לרבותמדיניות הפרטיות, מדיניות המשלוחים ומדיניות הביטולים), מהווים אתההסכם המלא והבלעדי בין בית העסק ללקוח בנוגע לשימוש באתר ולרכישתמוצרים בו. במקרה של סתירה בין תנאי השימוש לבין מסמך מדיניות ייעודי, יגבר המסמך הייעודי ביחס לנושאו. הכותרות ניתנו לנוחות בלבד ואינןמשמשות לצורכי פרשנות.
17.2. ככל שייקבע על-ידי ערכאה מוסמכת כי הוראה מתנאי השימוש אינה חוקית, בטלה או בלתי אכיפה, יפורשו תנאי השימוש כך שההוראה האמורה תצומצםלמידה המינימלית הנדרשת לשמירת תוקפה, והיתר יישאר בתוקף מלא. איןבתנאי השימוש כדי לגרוע מכל זכות הנתונה לבית העסק לפי כל דין.
17.3. הימנעות מאכיפה, מתן ארכה, אי נקיטה בסעד, או סטייה נקודתית—לא ייחשבוכוויתור ולא יהוו תקדים, ולא ימנעו מבית העסק נקיטה בכל אמצעי או תרופהבעתיד. ויתור או שינוי זכות ייעשו רק אם נערכו במפורש ובכתב על-ידי ביתהעסק.
17.4. הלקוח אינו רשאי להסב או להעביר זכויות ו/או חובות על־פי תנאי השימוש ללאהסכמה מראש ובכתב של בית העסק. בית העסק רשאי להסב או להעביר אתזכויותיו ו/או התחייבויותיו, כולן או חלקן, לרבות במסגרת מכירת פעילות, מיזוגאו העברת עסק, ובלבד שזכויות הלקוח הקוגנטיות לא תפגענה.
17.5. הדין החל הוא דינה של מדינת ישראל, מבלי לתת תוקף לכללי ברירת דין. סמכות השיפוט המקומית הבלעדית נתונה לבתי המשפט המוסמכים בעירנצרת, והצדדים מסכימים לכך מראש.
17.6. בית העסק רשאי לעדכן את תנאי השימוש מעת לעת. תנאי שימוש מעודכניםשיפורסמו באתר יחייבו ממועד פרסומם, בכפוף לדין החל. ככל שהדין מחייבמסירת הודעה מוקדמת על שינוי מהותי—בית העסק ינהג בהתאם ויפרסםהודעה מתאימה.
מדיניות משלוחים
מדיניות זו חלה על כל הזמנה המבוצעת באתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש.
ביצוע הזמנה מהווה הסכמה למדיניות זו, אספקה תתבצע לכתובות בתוך מדינת ישראלבלבד, כפי שיצוין בטופס ההזמנה.
1. אפשרויות משלוח ועלויות
1.1. שליחות עד הבית
1.2. הובלה חריגה (משקל/נפח חריג, קומה גבוהה ללא מעלית, גישה מורכבתוכיוצ״ב) – עלויות וזמני אספקה משתנים. בית העסק רשאי, לפי נסיבות המשלוח, להציע אספקה בעלות נוספת או לבטל את ההזמנה.
1.3. פירוט עלויות המשלוח יוצג בעמוד התשלום, ויירשם בחשבונית העסקה בסעיףנפרד.
1.4. המשלוח מבוצע באמצעות חברת שילוח חיצונית, והאספקה כפופה לתנאיהולמדיניותה (לרבות אחריות ומגבלותיה). בית העסק אינו אחראי לטיב שירותיחברת השילוח; בכל בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בית העסק כמפורטבסעיף ח׳.
2. זמני אספקה והגדרות
2.1. זמני אספקה משוערים להזמנה סטנדרטית 2- 7 : ימי עסקים, אלא אם צוין אחרתבמעמד ההזמנה/בדף המוצר/במהלך התשלום.
2.2. “ימי עסקים” – ראשון עד חמישי, למעט ערבי חג, חגים, שבתות וימי שבתון כלל־ארציים.
הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 12:00 או בימי שישי/מועדים שאינם ימי עסקים – מניין הימים יחל ביום העסקים הבא.
2.3. מניין ימי האספקה יחל רק ממועד אישור העסקה על ידי גורם הסליקה וקבלתאישור הזמנה לבית העסק.
3. תיאום ומסירה
3.1. תישלח הודעת SMS עם קישור לתיאום מסירה למספר הטלפון שנמסר בהזמנה; ביום המסירה תישלח תזכורת.
3.2. הלקוח אחראי לזמינות בכתובת המסירה במועד המתואם ולאפשר גישה סבירהלנקודת המסירה.
3.3. המסירה תתבצע לאדם שמלאו לו 18 שנים – הלקוח אחראי להמצאות בגיר מטעמובכתובת המסירה.
4. אזורים מוגבלי גישה ועיכובים
4.1. בית העסק ו/או חברת השילוח רשאים לסרב לספק משלוח לאזורים המוגבליםלגישה מבחינה ביטחונית ו/או נעדרי נגישות סבירה; ייתכנו עיכובים באזוריםמרוחקים.
4.2. בית העסק אינו אחראי ללוחות הזמנים של דואר ישראל/חברות שילוח חיצוניות. עיכובים עקב כוח עליון (לרבות שביתות, מזג אוויר קיצוני, סגרים ואירועי קיצון) הם באחריות הגורם החיצוני.
4.3. בכל מקרה של עיכוב באספקה, אחריות בית העסק מוגבלת עד לגובה דמיהמשלוח ששולמו בפועל.
5. ניסיון מסירה שלא צלח
במקרה של אי־מסירה עקב היעדר מענה, מסירת פרטים שגויים/חסרים, או אי־זמינותבכתובת במועד שנקבע – יתואם ניסיון מסירה נוסף בתוך 7 ימי עסקים ממועד ניסיוןהמסירה הקודם.
בית העסק רשאי לבטל את ההזמנה ולחייב את הלקוח בדמי ביטול ודמי משלוחחוזרים, או לחילופין לבצע ניסיון מסירה נוסף בעלות כפי שתיקבע מעת לעת.
6. השארת משלוח במקום חלופי
ניתן לציין מראש כתובת/מיקום חלופי להשארת המשלוח במקרה שאין מענה (כגוןשכן/לובי/מחסן).
בהסכמת הלקוח להשארת משלוח במקום חלופי, הלקוח נוטל על עצמו את מלואהאחריות לכל אובדן, נזק, גניבה או פגיעה בתכולה, ובית העסק לא יישא באחריות לכלנזק ישיר, עקיף או תוצאתי הנובע מכך.
7. קשר ותמיכה
לכל שאלה או בעיה ביחס למשלוח ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בית העסק: טל׳ 0507228816, דוא״ל louli.toys.store@gmail.com בימים א׳–ה׳ בין השעות 09:00–16:00.
מדיניות ביטול והחזרים
מדיניות זו חלה על רכישת מוצרים שבוצעה דרך האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאיהשימוש. זכות הביטול, ההחזרה וההחלפה תיקבע בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ״א–1981 ולתקנות מכוחו, בצד ההוראות המפורטות במסמך זה.
1. חלון זמן לביטול – רכישות באתר
1.1. ניתן למסור הודעת ביטול בגין רכישת מוצרים שבוצעה באתר החלממועד העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר בפועל או מיום קבלתמסמך הגילוי – המאוחר מבניהם.
1.2. הזמנה שטרם נכנסה לעיבוד ו/או טרם נשלחה – ניתן לבטלה ללא חיוב. לאחר יציאת המשלוח מן המחסן, ביטול יתאפשר בכפוף לחיוב הלקוחבעלויות המשלוח (לרבות מקום שבו הוצע “משלוח ללא עלות” במסגרתמבצע) ובחיוב בדמי ביטול כמפורט להלן.
2. הארכת מועד לקבוצות זכאיות
לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק), כאשרההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין בית העסק לבין הלקוח, רשאי למסור הודעתביטול בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי – לפי המאוחר. בית העסק רשאי לבקש הצגת תעודה מתאימה, והכול בהתאם לחוק.
3. אופן מסירת הודעת ביטול / בקשת החלפה
את הודעת הביטול או בקשת ההחלפה ניתן למסור באחד מערוצי ההתקשרותהבאים:
1. טלפון: 0507228816 (א׳–ה׳, 08:00–16:00)
2. דוא״ל: louli.toys.store@gmail.com
3. טופס פנייה/ביטול באתר
4. הודעת הביטול תכלול לכל הפחות: שם מלא, מספר הזמנה, אמצעי קשר ותיאורהבקשה.
4. ביטול לאחר קבלת המוצרים מותנה בהשבתם אל בית העסק, על חשבון הלקוח, כשהם חדשים, שלמים, בלתי שמישים, ובאריזתם המקורית והסגורה, בצירוףחשבונית/אסמכתה. ההחזרה תתבצע לכתובת שתשלח אל הלקוח על ידי שירותהלקוחות או באמצעות שליח בתיאום מראש. עלות ההובלה חזרה תחול על הלקוחבהתאם לתעריפים התקפים מעת לעת.
5. במקרה של פגם או אי־התאמה במוצר כהגדרתם בדין, איסוף המוצרים ייעשה עלחשבון בית העסק מאתר המסירה, לאחר תיאום מול שירות הלקוחות. לשם טיפולמיטבי, יש להודיע לבית העסק מיד עם קבלת המשלוח ולכל המאוחר בתוך 48 שעות ממועד האספקה, ולתאר את הליקוי/אי־ההתאמה. הודעה מאוחרת עלולהלפגוע בזכאות לסעד המבוקש, בכפוף לדין.
6. בית העסק ישיב ללקוח את החלק ממחיר העסקה ששולם בפועל בגין המוצריםשבוטלו, תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול כדין. הזיכוי ייעשה לאותואמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה. מומלץ לשמור את חשבונית/אסמכתת הרכישהעד לקבלת אישור על ביצוע ההחזר.
7. דמי ביטול: בביטול שלא נבע מפגם/קלקול/אי־התאמה ועל פי הדין, רשאי בית העסקלחייב דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם. בנוסף, בית העסק רשאי לנכות/לגבות את עלות המשלוח בפועל (הלוך וחזור), לרבות מקום שבו הוצע משלוח ללא עלות במסגרת מבצע
8. החזרת מוצר כשהוא פגום, חסר, נושא סימני שימוש מעבר לבדיקת תקינות סבירה, או ללא אריזתו המקורית השלמה, עשויה לגרור חיוב בגין ירידת ערך ו/או סירובלהחזר, הכל לפי נסיבות העניין ובהתאם לדין.
9. מוצר שנרכש כחלק מערכת/סט – ניתן לבטל ולהחזיר את כלל הערכה/הסט בלבד. לאתתאפשר החזרה או החלפה של רכיב בודד מתוך ערכה.
10. בכפוף לדין, לא ניתן לבטל/להחזיר: טובין פסידים, מוצרים שיוצרו/הותאמו בהזמנהמיוחדת ללקוח, מדיה הניתנת לשכפול/העתקה שאריזתה נפתחה, ומוצרים אשרלפי דין אין להחזירם\
11. הזכות לביטול לפי מסמך זה אינה גורעת מכל תרופה או סעד אחר העומדים לרשותבית העסק או הלקוח על פי כל דין.